Alle planlagte aktiviteter i maj aflyses

Mothsgården 17. maj

Desværre betyder regeringens forsamlingsforbud for forsamlinger på over 10 personer, at vi må aflyse de to planlagte arrangementer 17. maj og 24. maj.

Vi havde glædet os til at fortsætte samarbejdet med Rudersdal Museer og Mothsgården med familiedagen på Mothsgården den 17. maj. Men vi vender tilbage med et tilsvarende arrangement, så snart det bliver muligt.

Kirkegårdsvandringen med Stilling 24. maj

Vi havde til det sidste håbet, at vi kunne gennemføre de to kirkegårdsvandringer den 24. maj. Vi havde ialt over 60 tilmeldte, som havde set frem til turen.

Vi vil forsøge at gennemføre arrangementet på et senere tidspunkt, når det igen bliver muligt at samle 30 mennesker.

Generalforsamlingen 2020

Desværre kan vi ikke sige noget om, hvornår vi kan indkalde til generalforsamling. Det kræver, at der bliver åbnet for, at man igen kan samle godt 100 mennesker til et møde.

Efter vedtægterne skal generalforsamlingen afholdes inden udgangen af marts. Så når vi igen kan mødes, må vi starte med at konstatere, at vi i år ikke har kunnet overholde vedtægterne.

Det betyder, at regnskabet for 2019 ikke er godkendt. Regnskabet ligger her på hjemmesiden under "Generalforsamling 2020". Hvis medlemmerne har spørgsmål til regnskabet, er I velkomne til at kontakte vores kasserer Thyge C.D. Hansen eller formanden.

Kontingentet for denne 4-års periode blev vedtaget på generalforsamlingen i 2019. Så indtægterne er allerede besluttet. Bestyrelsen vil holde et udgiftsniveau, der svarer til et normalt år.

Halvdelen af bestyrelsen er på valg. Da nyvalg først kan finde sted, når vi kan afholde en generalforsamling, fortsætter den nuværende bestyrelse indtil den kan gennemføres i løbet af efteråret.

Hvis dette giver anledning til spørgsmål, er medlemmerne velkomne til at kontakte formanden eller et af de øvrige bestyrelsesmedlemmer.

På bestyrelsens vegne

Lars Kristensen

Her kan du tilmelde dig til Nyhedsbreve

TIlmeld dig for at få mails, når der er nyt fra Grundejerforeningen.

Vi spammer ikke! Vi videregiver aldrig adresser til en 3. part. Du vil højest modtage en mail om måneden. Læs vores privatlivspolitik på hjemmesiden, hvis du vil vide mere.