Nyt om Klokkespillet på Søllerød Slot

Ejeren af Søllerød Slot, Christina Caravadossi har fået foretaget en modernisering af det fine klokkespil i slottets tårn.

Umiddelbart kommer det til at betyde, at klokkespillet hver dag lige efter kl. 9 og kl. 18 vil spille en melodi, der passer til årstiden. Klokkespillet vil spille 2-3 minutter. Det forventes at fungere fra slutningen af april.

Lidt senere på året kommer der en rigtig "koncert", som vil strække sig over længere tid. Tidspunktet bliver annonceret her på hjemmesiden og med en mail til foreningens medlemmer.

I grundejerforeningen glæder vi os til at få dette hyggelige indslag i vores hverdag. En stor tak til Christina Caravadossi for at tage dette initiativ til glæde for os alle.

Her kan du tilmelde dig til Nyhedsbreve

TIlmeld dig for at få mails, når der er nyt fra Grundejerforeningen.

Vi spammer ikke! Vi videregiver aldrig adresser til en 3. part. Du vil højest modtage en mail om måneden. Læs vores privatlivspolitik på hjemmesiden, hvis du vil vide mere.